Zmena činnosti call centier regionálnych úradov verejného zdravotníctva v SR

716 x zobrazený


Regionálne úrady verejného zdravotníctva v SR upravujú činnosť telefonických liniek – call centier zriadených v súvislosti s ochorením COVID-19. Od štvrtka 28. 5. 2020 je ich prevádzka zabezpečená v pracovných dňoch od 8.00 do 15.00 hod., verejnosti je stále k dispozícii 36 telefonických liniek.

Práve v čase od 8.00 do 15.00 hod. zaznamenávajú call centrá regionálnych úradov verejného zdravotníctva v SR najväčší počet hovorov, v neskorších hodinách je záujem zo strany verejnosti nižší.

Viaceré regionálne úrady verejného zdravotníctva v SR mali už od februára 2020 zriadenú nepretržitú prevádzku telefonických liniek s cieľom zabezpečiť v uvedenej problematike maximálnu informovanosť verejnosti. V čase najväčšieho záujmu o informácie o ochorení COVID-19 prijali odborní pracovníci RÚVZ v SR na linkách aj do 5 000 hovorov denne, aktuálne zaznamenávajú do 1 000 hovorov denne.

Infolinka Národného centra zdravotníckych informácií (NCZI) 0800 221 234 funguje pre verejnosť stále 24-hodín denne. Verejnosť sa môže s otázkami o ochorení COVID-19 obrátiť emailom aj na Úrad verejného zdravotníctva SR – koronapodnety@uvzsr.sk.

Viac sa dočítate: TU

« späť / Celoštátne opatrenia