Klientské centrum a podateľňa od 16. 3. 2020 – NEPLATNÉ

2533 x zobrazený


Mesto Žilina na základe rozhodnutia Krízového štábu mesta Žilina a vyhlásenej mimoriadnej situácie prijíma v súvislosti s fungovaním Mestského úradu v Žiline a poskytovaním služieb klientom s účinnosťou od 16.03.2020 (pondelok) nasledovné opatrenia na predchádzanie šírenia prenosného ochorenia COVID-19 spôsobeného koronavírusom (SARS-CoV-2):

  • V klientskom centre v budove Mestského úradu v Žiline bude v čase od 8.00 hod. do 11.00 hod. prístupné výlučne pracovisko podateľne a pokladne.
  • V klientskom centre MV SR v budove Europalace na Vlčincoch budú v čase od 8.00 do 11.00 hod. prístupné pracoviská Ohlasovne pobytu Žilina a Matričného úradu v Žiline v obmedzenom režime vybavovania agendy

Ostatné služby v klientskom centre dočasne poskytované nebudú. S Mestským úradom v Žiline je však možné komunikovať každý pracovný deň telefonicky, resp. elektronicky bez obmedzenia. Jednotlivé opatrenia sa budú v zmysle vývoja situácie upravovať.


« späť / Fungovanie mestského úradu